ID Card Norway.

Jom Aktifkan MyKad ?

Nak join ke contest SEO ni ? Hi hi... nak join, tapi malas nak buat proses SEO. Buat masa la ni salah satu post blog ni berada di second page stage ke 15. Pelik juga. Macam mana boleh berada second page ?

Apa proses SEOnya ?

Aku pilih template mesra SEO atau build in SEO template. Buat on page SEO pada template. 
Tulis post sekerap mungkin dengan menyelitkan keyword Jom Aktifkan Mykad. Bubuh banyak banyak keyword tersebut. Kemudian buat internal link sana-sini. 

Off page SEO aku hanya buat di FB ,Twitter, Google. Sesekali submit ke social bookmark. He heh ... tu proses SEO ke ?

Okay hari ini aku kongsikan satu lagi kad pengenalan diri di salah sebuah negara Scandinavia. Norway atau Noreg atau Norge.

Kad ni mengandungi nama , nama keluarga, nombor kad, warganegara, jantina, tinggi, tarikh lahir, tarikh keluar kad dan tarikh luput kad. Kad ini juga mengandungi tandatangan pemegangnya.


Apa perbezaannya dengan Mykad ?

Kad pengenalan diri Norway mempunyai tandatangan pemegang, tarikh luput, authority (mungkin daerah/negeri), ketinggian pemilik an personal number. Aku tak faham apa maksud personal number ?

Kad mereka juga mempunyai cip.

Ha ha ha ....saja tulis. Back up untuk post sebelum ini. Nah inilah salah satu kerja SEO aku.
Semoga ujikaji aku berjaya.

Jom Aktifkan MyKad 


0 comments:

Post a Comment

Terima kerana sudi membaca dan memberi ulasan.