Jom Aktifkan Mykad

Jom Aktifkan Mykad  ? 

Apa benda pula ni ? Mykad tu kan ke kad pengenalan. Nak aktifkan apa pula..? Tak faham. Macam beli simkad pula. Nak kena activate. Keliru bab aktifkan mykad ...

Okay. Ceritanya begini, semasa aku merayau-rayau di internet tadi aku terjumpa entri blog bertajuk Jom Aktifkan Mykad. Excited nak tahu . Aku baca. 

Haa ? Baru aku tahu bahawa Mykad boleh dijadikan Kad Diskaun atau Kad Ganjaran apabila kita berbelanja di premis tertentu. Premis yang bergabung dengan program MyKad Smart Shopper.

Bunyinya macam pelik kan ! Realiti ke ? Fantasi ? Try je sebab free. Tak payah bayar apa-apa yuran... jom aktifkan mykad.

Opsss ... yang aku nak cerita ni pasal Contest SEO : Jom Aktifkan Mykad   Penulis blog tu beritahu bahawa ada satu Contest SEO hujung tahun yang menawarkan hadiah wang tunai.
Tolong baca banner di bawah ni.


SEO tu apa ? Yang aku tahu, SEO ni macam lumba lari...siapa dapat nombor satu. SEO  ni bukan orang berlumba tetapi laman sesawang. Jadi contest SEO ni perlumbaan meletakkan laman sesawang ke tempat pertama di muka depan Google berdasarkan kata kunci Jom Aktifkan Mykad.

Ho ho ho .... camner nak letakkan di tempat pertama tu ? Siapa tahu nak buat macam mana ?
Aku tak berapa tahu. Aku nak join ... tapi cukup ke dengan entri yang sebegini.


Contest ini dianjurkan oleh Blog Coretan Anuar ditaja oleh www.aktifmykad.com

3 comments:

Terima kerana sudi membaca dan memberi ulasan.